VEEL GESTELDE VRAGEN

Antwoorden op de vragen die het vaakst door onze klanten worden gesteld.

  • Mijn internet werkt niet meer? +

    Herstart uw computer en haal uw router van de stroom. Wacht 1 minuut. Stekker nu uw router opnieuw in en wacht tot de lampjes branden. Start nu uw computer op. Mocht het nog steeds niet werken neem dan contact op via (0493) - 440000
  • Hoe weet ik of mijn computer is geïnfecteerd door een virus? +

    De beste manier om daar achter te komen is om uw computer grondig te scannen met een goed antivirusprogramma dat met de laatste updates is bijgewerkt. Symptomen die op een virusinfectie kunnen duiden, zijn onder meer een trage computer, het plotseling verdwijnen van bestanden en/of informatie en randapparatuur die niet
  • Wat kan ik doen om mezelf te beschermen tegen virussen? +

    De oplossing is om een goed antivirusprogramma te installeren waarvoor dagelijkse updates en uitmuntende technische ondersteuning worden aangeboden. Daarnaast is het belangrijk om goed op de hoogte te zijn van de technieken die virussen gebruiken om computers te infecteren en zichzelf te verspreiden, zodat u de nodige voorzorgsmaatregelen kunt treffen.
  • 1
  • 2

HULP OP AFSTAND?!

Heeft u een probleem, en komt u er niet uit? Support aanvragen en wij helpen u verder!

LIKE ONS OP FACEBOOK

DEEL DEZE PAGINA

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn